تولید کنندگان دستگاه ساکشن دندانپزشکی


با استفاده از دستگاه ساکشن، کار راحت تر خواهد شد و در نهایت بیمار راحت تر می شود، با تزریق بی حسی، مزه تلخی در دهان شما ایجاد خواهد شد که بیش تر بیماران را رنج می‌ دهد، بنابراین ساکشن دندانپزشکی می تواند با کشیدن بزاق این ناراحتی را به کم ترین میزان خود برساند.با توجه به لزوم وجود این دستگاه، تولید کنندگان دستگاه ساکشن دندانپزشکی ایرانی به ارائه خدمات می پردازند و با کیفیت ترین آن ها را در اختیار دندان‌ پزشکان قرار می دهند. این نمونه دستگاه ها مورد قبول پزشکان قرار گرفته اند و از آن ها استقبال شده است.

تولید کنندگان دستگاه ساکشن دندانپزشکی

بهترین دستگاه ساکشن دندانپزشکی

بهترین دستگاه ساکشن دندانپزشکی به طور کلی ما دارای دو نمونه ساکشن دندانپزشکی هستیم که هر یک از آن ها دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی هستند. این دو نمونه ساکشن شامل ساکشن های آبی و ساکشن هوایی می باشند.

ساکشن آبی که بزاق کش می باشد، بزاق دهان بیمار را خارج می کند و دندانپزشک آن را طوری در داخل دهان بیمار قرار می دهد تا بتواند تمامی بزاق دهان را تخلیه نماید.

یکی دیگر از ساکشن ها، ساکشن هوایی است. این ساکشن از حجم بالایی برخوردار می باشد و می تواند تمامی مایعات و خرده های باقی مانده از ترمیم دندان و … را جمع‌ آوری کند. شکل آن به مانند جاروبرقی قوی بوده که در دهان بیمار قرار می گیرد، بدون اینکه دندان ها را لمس کند.

بسیاری از افراد با تزریق بی حسی احساس تهوع دارند که در این امر ساکشن کمک بسیار زیادی دارد، در صورتی که از ساکشن استفاده نشود، در فرایند کار بر روی دندان، مایعات زیادی در دهان جمع می شود و در فرایند کار اختلال ایجاد خواهد شد.

از ساکشن برای پاک کردن خرده های مواد آمالگام استفاده می شود. این دستگاه می‌ تواند سطح دندان شما را خشک نگه دارد و درمان با موفقیت انجام خواهد شد. از طرفی خون و آب را از اطراف دندان جمع‌ آوری می‌ کند و دید دندانپزشک بهتر خواهد شد؛ چرا که مته دندانپزشکی برای جلوگیری از داغ شدن دندان ها و تمیز نگه داشتن سطح آن مقدار زیادی آب اسپری می کند که در نتیجه دهان به سرعت پر می‌شود.

قیمت دستگاه ساکشن دندانپزشکی

قیمت دستگاه ساکشن دندانپزشکی

بازار تولید دستگاه ساکشن با توجه به کارایی و کیفیت بالای آن ها، بسیار داغ بوده و مهندسان پزشکی زیادی در این زمینه به ارائه خدمات می‌ پردازند.

قیمت ساکشن دندانپزشکی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می‌ توانیم به نمونه دستگاه داشته باشیم. در این زمینه برند دستگاه بر روی قیمت تمام شده آن تاثیر گذار می‌ باشد. اما شما با تهیه چند نمونه از آن ها می توانید خریدی به صرفه داشته باشید و با مناسب نرین قیمت محصول خود را تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *