خرید آنلاین دستگاه ساکشن دوشیشه با بهترین قیمت


دستگاه ساکشن وظیفه تخلیه مواد زاید، ویروس ها و عفونتها را از بدن بیمار بر عهده دارد و خرید دستگاه ساکشن دوشیشه آنلاین، از طریق اینترنت و مراکز فروش معتبر انجام می پذیرد. این دستگاه ها دارای قدرت بسیار زیادی هستند. با توجه به کاری که این دستگاه انجام می دهد، دارای دو حالت یک شیشه و دو شیشه است. یک نوع ساکشن پدالی نیز تولید شده است که در نقاطی که برق وجود ندارد مانند مناطق صحرایی و مناطق کویری، مورد استفاده قرار می گیرد.خرید آنلاین دستگاه ساکشن دوشیشه با بهترین قیمت

فروش دستگاه ساکشن دوشیشه به صورت عمده

فروش دستگاه ساکشن دوشیشه به صورت عمدهنام تجاری و بین المللی دستگاه ساکشن دو شیشه، باتیس طب می باشد. قطعات اصلی این دستگاه، لوله،نلاتون، فیلتر و انواع موارد ضروری این دستگاه می باشد. با توجه به مراکز درمانی و بیمارستانی زیادی که در کشور ما هستند، فروش ساکشن دوشیشه بسیار زیاد است.

این دستگاه طبق فاکتورهای مختلفی قیمت گذاری می گردد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت این دستگاه نقش اساسی دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند تولید کننده
  • نحوه خرید
  • نوع کارایی

این دستگاه در مراکز درمانی جزو پر مصرف ترین، پرکاربردترین و مهم ترین لوازم پزشکی است، به خاطر همین مساله این مراکز باید این دستگاه ها را به صورت عمده خریداری نمایند زیرا خرید این دستگاه به صورت عمده بسیار برای این مراکز به صرفه تر می باشد.

واردات دستگاه ساکشن، انواع ساکشن برقی، انواع دستگاه ساکشن، دستگاه ساکشن پرتابل، دستگاه ساکشن پزشکی و بهترین دستگاه ساکشن از چین انجام می پذیرد و در واقع تولید دستگاه ساکشن در انواع مختلف در این کشور انجام می شود، همچنین قطعات اصلی این دستگاه نیز به طور مستقیم از این کشور وارد می شود.

مقایسه ساکشن دوشیشه بلند با ساکشن کوتاه

یکی از وسایل ضروری در هر مرکز درمانی که کار مکش هوا و مواد را بر عهده دارد، دستگاه ساکشن است. عمل مکش از اصلی ترین کار این دستگاه می باشد که خون، مواد ضایع و هوای آلوده را به داخل محفظه دستگاه می کشاند.

دستگاه ساکشن موارد استفاده های بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای عمل های جراحی
  • برای حجامت
  • برای تخلیه ریه از مایعات آلوده و سمی

تفاوت اصلی در دو ساکشن دو شیشه ای بلند با نوع کوتاه این محصول، در قیمت آن هاست به گونه ای که قیمت دستگاه ساکشن دوشیشه بلند گران تر است. تفاوت مهم دیگر در حمل این وسیله است. 

ساکشن دو شیشه کوتاه کم حجم، سبک و قابل حمل است ولی دستگاه ساکشن دوشیشه ای بلند کمی سنگین تر است و به طور ثابت از آن استفاده می گردد. این تفاوت ها باعث ایجاد اختلاف در قیمت های این دو دستگاه شده است که در هر مرکز درمانی بر طبق نیاز از آن ها استفاده می شود.

انواع دستگاه های ساکشن شیشه ای در بازار

انواع دستگاه های ساکشن شیشه ای در بازاردستگاه ساکشن شیشه ای دستگاهی  است که توسط پمپ مکش، هوا و مایعات را به درون محفظه خود می کشد. از این وسیله در هر جایی که میزان ترشحات بدن بیمار بالا باشد، برای تخلیه آن استفاده می گردد.

این دستگاه یکی از وسایل ضروری بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد که لازم است در اتاق عمل، اتاق بیهوشی و بخش مراقبت های ویژه مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه می تواند به طور متحرک و یا ثابت به سقف و یا دیوار نصب شود.

از دستگاه های ساکشن شیشه ای در بیمارستان ها استفاده های زیادی می شود که از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خالی کردن حفره های آبسه
  • تمیز و خشک نگه داشتن جای زخم
  • فشرده و کمپرس کردن رگ خونریزی کننده

دستگاه های ساکشن شیشه ای در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که شامل موارد زیر است:

  • ساکشن های پیستونی
  • ساکشن دیافراگی
  • ساکشن دوار روغنی

از جمله نکات بسیار مهمی که در خرید ساکشن شیشه ای باید به آن ها توجه داشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب بودن قیمت دستگاه
  • کارایی بالا
  • بدون صدا و لرزش بودن
  • ظرفیت و توان خروجی بالا
  • کیفیت موتور و ظرفیت مکش بالا

بهترین قیمت دستگاه ساکشن در تهران

دستگاه ساکشن دستگاهی مکنده است که مانند جارو برقی کار می کند و با ایجاد خلا هوا، مایعات را به درون خود می کشد. این دستگاه، از لوازم پرکاربرد در منازل، مطب ها و بخش های مختلف بیمارستان است که بیشتر در عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه ساکشن بلند و کوتاه با دارا بودن دو مخزن برای جمع آوری مواد ساکشن شده، بیشتر در بیمارستان ها و مراکز دندانپزشکی استفاده می شوند. در بازار برند های مختلفی از این دستگاه وجود دارد که می توان با توجه به کاربرد هر کدام از این نوع دستگاه ها، مدل های مختلف آن را برای مصارف خانگی و یا پزشکی خرید کرد.

این کارایی و تفاوت در محل استفاده، اندازه و توان آن ها باعث تفاوت در قیمت این محصول شده است که بهترین قیمت این دستگاه را می توان مستقیم از نمایندگی های این دستگاه که در ایران هستند پرس و جو کرد و استعلام گرفت.

خرید اینترنتی ساکشن دوشیشه ای کوتاه با کیفیت عالی

خرید اینترنتی ساکشن دوشیشه ای کوتاه با کیفیت عالیدستگاه ساکشن دو شیشه ای کوتاه در مدل ها و از برندهای گوناگونی در بازار وجود دارند که از کیفیت و کارایی مختلفی برخوردارند. برای خرید این دستگاه می توان از نمایندگی و مراکز فروش این دستگاه و مراکز معتبر اقدام کرد ولی در صورتی که بخواهیم، سایت های مختلفی در زمینه فروش این محصول در سطخ اینترنت فعالیت دارند که این دستگاه را در انواع و مدل های مختلفی ارائه می دهند که هر کدام دارای کیفیت و کارایی گوناگونی است.

خرید اینترنتی این دستگاه به راحتی امکان پذیر است و در واقع این سایت ها خود نماینده فروش هستند و انواع مدل های این دستگاه را از کشور تولید کننده وارد می کنند و به فروش می رسانند. سهولت در خرید، تحویل به موقع و انتخاب دستگاه با کیفیت عالی از امکانات خرید اینترنتی این محصول به شمار می رود.

شرکت تولید کننده دستگاه ساکشن ایرانی

شرکت تولید کننده دستگاه ساکشن ایرانی تولید کننده دستگاه ساکشن در کشورمان، این محصول را با کیفیت درجه یک تولید و به طور عمده عرضه می کند. این دستگاه ها در انواع مختلفی هستند که امکان خرید و مقایسه آن ها برای مشتریان وجود دارد.

با توجه به تنوع و کارایی گسترده ای که انواع ساکشن بیمارستانی دارند، بازارهای فروش بسیار پر رونقی نیز دارا می باشند. تولید کنندگان ساکشن بیمارستانی ایرانی، این نوع دستگاه را با کیفیت درجه یک تولید و به بازار عرضه می نمایند.

با توجه به تنوع و گوناگونی این دستگاه ها، نیازهای عمده بسیاری از مصرف کنندگان را برطرف ساخته اند. در حال حاضر شرکت های تولید کننده انواع دستگاه ساکشن و مخصوصا دستگاه ساکشن بیمارستانی با کیفیت درجه یک در کشور ما بسیار زیاد هستند.

قیمت ساکشن ایرانی نیز نسبت به تولیدات این دستگاه در کشورهای دیگر بسیار به صرفه تر و با کیفیت تر می باشد و در مدل های گوناگونی عرضه می گردد که می توان پس از مشورت و گرفتن راهنمایی از کارشناسان فروش، این دستگاه ایرانی را خریداری نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *