قیمت دستگاه ساکشن اچ اس پی

دستگاه ساکشن اچ اس پی

دستگاه ساکشن برای جمع­ آوری و تخلیه انواع مایعات، ترشحات، خون­آبه ­ها در قسمت زخم و ناحیه جراحی مورد استفاده قرار می­گیرد. بنابراین خرید انواع دستگاه ساکشن پزشکی بسته به نیاز مراکزدرمانی، مطب­ ها، کلینیک ها، اورژانس ­ها و منازل لازم و ضروری است.

دستگاه ساکشن اچ اس پی

ساکشن برقی hsp:

اگر به دنبال خرید دستگاه ساکشن برقی hsp هستید اجازه بدهید تا مختصر اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم تا ساکشن برقی مطمئنی خرید کنید.

حتما می­دانید ساکشن برقی برای مکش با ایجاد خلا و فشار منفی توسط پمپ مکش ساکشن قدرتمندی ایجاد می­کند. که این فشار منفی ایجاد شده برای تخلیه و خارج کردن مایعات و هوا استفاده می­شود.

توجه داشته باشید ساکشن hsp برقی در حین و بعد از عمل جراحی برای ارائه خدمات بهتر کادر درمان به بیمار مورد استفاده قرار می­گیرد.

ساکشن رومیزی hsp برای انواع بیماری­ ها بالاخص بیماران ریوی که دچار مشکلات تنفسی هستند و باید راه تنفسی آن­ها باز شود خرید دستگاه ساکشن برقی hsp حیاتی است.
معاملات بزرگ و صادرات به کشورهای همسایه برای ساکشن hsp آغاز شده و آمادگی صادرات را اعلام می کنیم.
البته قبل تر نیز در انواع ساکشن دو شیشه صادرات دستگاه ساکشن به عراق شده است.

ساکشن hsp از معتبرترین و با کیفیت ­ترین ساکشن برقی است که قدرت مکش و ساکشن بالا و قابلیت تنظیم دارد و مهمتر کارکرد و بازدهی بالای این محصول باعث محبوبیت و استقبال کادر درمان برای خرید ساکشن برقی hsp  است.

  باید بدانید ساکشن برقی hsp با این همه مزایای گفته شده و کیفیت بالا نسبت به نمونه ­های مشابه خارجی خود قیمت مناسب تری دارد.
ساکشن برقی hsp علاوه بر استفاده در مراکز درمانی، بیمارستان­ ها، کلینیک ، دندانپزشکی و مطب­ گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان ساکشن خانگی می­باشد.
دستگاه ساکشن اچ اس پی سبک و به راحتی قابل حمل است. از ویژگی برجسته که باعث استقبال از خرید دستگاه ساکشن اچ اس پی شده است ساختار مقاوم آن است. عملکرد سریع و موثر این دستگاه و همچنین استقاده از فیلتر جهت جلوگیری از ورود مایعات و آلودگی­ ها به داخل دستگاه از ویژگی ­های مهم و اساسی این دستگاه است که هر خریدار دستگاه ساکشن را به سمت خود سوق می­دهد.

دستگاه ساکشن اچ اس پی:

انواع ساکشن خانگی با پیشرفت علم و تکنولوژی ­های مختلف و بر حسب نیاز و کارایی تولید می­شود که در این بین دستگاه ساکشن اچ اس پی در 2 کلاس تولید و روانه بازار شده است.
دستگاه ساکشن hsp اصول اولیه مثل سایر ساکشن­ ها برای تخلیه و خارج کردن مایعات و بازکردن راه هوایی و همینطور خشک کردن محل زخم بیمار تا کارایی، سرعت و دrت کادر درمان افزایش یابد.
دستگاه ساکشن اچ اس پی کاربرد فراوانی در پزشکی، دندانپزشکی، بخش عمومی بیمارستان ها دارد.

مشخصات ساکشن hsp:

برای درک بهتر کیفیت دستگاه ساکشن پزشکی باید به مشخصات ساکشن توجه کنیم.

بار دیگر به جدول برگردید و مشخصات ساکشن را مورد رصد قرار دهید.
قدرت مکش را توجه کنید.
حتی ابعاد و وزن آن نیز برای پزشکان و پرستاران مهم می باشد را می توانید در جدول مشاهده فرمایید.
تلاش­ مهندسین سبب معاملات بزرگ دستگاه ساکشن با ویژگی های زیر شده است:
صدای کم، سبک و قابل حمل، کم حجم با کارایی و بازدهی بالا، رومیزی بودن، مناسب برای استفاده در بیمارستان، مراکز درمانی و منازل، قابلیت تنظیم قدرت مکش دستگاه و قابلیت ضدعفونی کردن آسان مخزن

قیمت ساکشن اچ اس پی:

قبل از خرید دستگاه ساکشن اچ اس پی اطلاعات لازم را کسب کنید.
به مدت زمان خدمات پس از فروش توجه نمایید.
ما برای ایجاد بستری امن و مطمئن برای خرید دستگاه ساکشن hsp با بکارگیری از متخصصان تجهیزات پزشکی به صورت شبانه­ روزی آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما دوستان عزیز هستیم.

فروش عمده دستگاه ساکشن hsp برای همکاران ار این طریق ممکن شده است.
ممکن است ارسال زمان بر باشد و آن بدلیل حجم بالای سفارشات از درب کارخانه می باشد.
ارسال از درب کارخانه سبب کاهش چشمگیر قیمت ساکشن اچ اس پی شده است.
اما اگر بدنبال ارزان ترین ساکشن دو شیشه باشید نیز در مدل های متفاوت تری موجود می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *