مرکز پخش دستگاه لیپو ماتیک


لیپوماتیک یک روش مدرن جهت لاغری کل بدن و تزریق چربی به سایر نقاط دیگر است که در ادامه با طرز کار این دستگاه آشنا می شوید. مرکز پخش دستگاه لیپو ماتیک و دستگاه ساکشن دست دوم همواره بهترین برند ها و کمپانی های تولید کننده را در اختیار مشتریان و مراکز زیبایی قرار می ‌دهد تا از این طریق بتواند باعث رضایتمندی مشتریان شود. این دستگاه تنوع بسیار بالایی دارد که با مشاهده مشخصات می توانید نمونه مورد نظر را انتخاب کنید.

مرکز پخش دستگاه لیپو ماتیک

طرز کار دستگاه لیپو ماتیک

طرز کار دستگاه لیپو ماتیک همانطور که در بالا اشاره کردیم لیپوماتیک یک روش غیرتهاجمی برای حذف چربی های اضافی بوده که کمترین آسیب را به بدن می ‌زند و می توان با کاهش همزمان چربی های شکم، پهلو و ران آنها را به سینه، باسن سایر نقاط تزریق کرده و فرم بهتری به بدن بخشید.
طرز کار با این دستگاه به این صورت است که پزشک ابتدا با حرکت دستگاه کانولا که لوله ای شکل است تمام سلول های چربی را از منطقه مورد نظر خارج کرده و باعث حفظ ماهیچه و رگ‌های خونی می ‌شود.
در واقع در روش لیپوماتیک فقط تغییر سایز و فرم و حجم دهی به بدن وجود دارد. در این روش چربی ها نمی سوزند فقط از بدن بدون کمترین آسیب خارج شده و به سایر نقاط بدن جهت فرم دهی بهتر تزریق می گردد. دستگاه لیپوماتیک هوای فشرده را به لوله کانولا منتقل کرده و به صورت لرزش هایی که دارد، سلول های چربی را می شکند و از طریق سوراخی که در لوله کانولا وجود دارد چربی ها را به بیرون می کشد.
تمام پزشکان قبل از کار با این دستگاه توصیه می کنند که بیمار حداقل دو هفته از مصرف دخانیات و الکل خودداری کند. تا دو روز قبل از عمل بهتر است از قرص های همچون ویتامین و آسپرین بپرهیزند و عمل باید ناشتا و با مایعات کافی در بدن انجام شود.

خرید دستگاه لیپو ماتیک بدون واسطه

خرید دستگاه لیپو ماتیک بدون واسطه

استفاده از روش جراحی لیپوماتیک چندین سال است که رضایت بسیار زیادی را دارد زیرا هم پزشک احساس خستگی کمتری داشته و هم بیمار جراحت کمتری دارد و در صورت رعایت رژیم غذایی و ورزش چربی ها برگشت ناپذیر هستند.
اگر شما هم در زمینه عمل لیپوماتیک فعالیت دارید، یا جز فروشندگان این دستگاه هستید قطعاً باید محصول خود را بدون واسطه از مکانی معتبر تهیه کنید.

خرید دستگاه لیپو ماتیک و دستگاه ساکشن حجامت دستی از طریق این مجموعه بی هیچ واسطه ای کاملاً مستقیم از شرکت تولید کننده انجام می‌ شود که در این صورت قیمت دستگاه تا حدود بسیار زیادی کاهش پیدا کرده و از لحاظ کیفیت تضمین می گردد.
همچنین در هنگام خرید محصول در صورت دریافت گارانتی و اصالت کالا می توانید از کیفیت محصول مطمئن شوید و آن را باعث اطمینان خاطر بیشتری خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *