خریدار ساکشن رومیزی درجه یک در تهران


دستگاه ساکشن، یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های پزشکی است که در موارد مختلفی از آن استفاده می شود. یکی از این موارد که تقریبا همه با آن آشنایی دارند، مطب های دندانپزشکی می باشد. کلیه ی عملیات دندانپزشکی با ساکشن همراه است. بدون استفاده از این دستگاه، ادامه ی کار برای پزشک و بیمار، امکان پذیر نخواهد بود. چرا که بیمار، با مشکلات مختلف ناشی از عدم تخلیه خون و ترشحات اضافی مواجه می شود. 

این دستگاه به زبان ساده، مکانیزم عمل جارو برقی را دنبال می کند. به این شکل که با مکش، ترشحات دهانی را جمع آوری می کند. اگر خریدار ساکشن رومیزی هستید، ادامه مطلب را پیگیری نمایید تا در مورد عملکرد، انواع و نحوه ی خرید آن اطلاعات بیش تری کسب نمایید. 

خریدار ساکشن رومیزی درجه یک در تهران

قیمت ساکشن رومیزی با بالاترین کیفیت

قیمت ساکشن رومیزی با بالاترین کیفیتقیمت ساکش رومیزی بسته به کاربرد و کیفیت آن می تواند متفاوت باشد. عواملی مانند برند، سایز دستگاه ساکشن، قابلیت های آن و جنس قطعات دستگاه می توانند تاثیر مستقیمی بر قیمت آن داشته باشند. خریداران ساکشن رو میزی که به دنبال بالاترین کیفیت هستند، بهتر است در هنگام خرید به این پارامتر ها دقت کنند. 

خرید دستگاه ساکشن اچ اس پی مدل رومیزی

در صورتی که قصد خرید ساکشن اچ اس پی مدل رومیزی آن را دارید، کافی است در لیست محصولات مختلف این سایت، نام دستگاه مورد نظر خود را جست و جو کنید و با زدن دکمه ی ثبت سفارش، مراحل خرید آن را تکمیل نمایید. کاربرد ساکشن اچ اس پی، بسیار زیاد است و یکی از پر فروش ترین دستگاه های ساکشن می باشد. در واقع می توان گفت این مدل، یک دستگاه ساکشن رومیزی درجه یک است که در داخل کشور تولید می شود. 

تولیدی دستگاه ساکشن اچ پی اس، با ارائه ی محصول با کیفیت، تا حدود زیادی نیاز به واردات دستگاه ساکشن را کاهش داده است. این مدل ساکشن، می تواند بهترین دستگاه ساکشن رومیزی برای مصارف خانگی باشد. هر چند که در مراکز درمانی و کلینیک ها نیز به وفور از آن استفاده می شود. 

قابلیت ضدعفونی کردن کلیه ی قطعات دستگاه ساکشن اچ اس پی وجود دارد و قدرت مکش آن را می توان به صورت دستی، با توجه به نوع نیاز تنظیم نمود. این دستگاه مجهز به فیلتر آنتی باکتریال می باشد. حجم مخزن آن نیز، یک لیتر است. 

بهترین کاربرد انواع دستگاه های ساکشن

بهترین کاربرد انواع دستگاه های ساکشندستگاه های ساکشن با توجه به تنوع در نوع و مدل، کاربرد های مختلفی دارند. در مجموع همه ی آن ها برای جمع آوری ترشحات و بافت های اضافی مانند تکه های خورد شده دندان در عملیات دندانپزشکی به کار می روند. بسیاری از بیماران نیاز دارند که بعد از عمل نیز تا مدت ها از این دستگاه استفاده نمایند. 

برخی دیگر از کاربرد انواع ساکشن ها عبارت است از:

  • تخلیه ی حفره های آبسه که می تواند اعضای مختلف بدن به ویژه لثه ها را درگیر نماید. 
  • هنگام شست و شوی زخم ها از این دستگاه استفاده می شود که محلول های ضدعفونی کننده ی زخم به راحتی از سطح آن جمع شود. 
  • دستگاه ساکشن با قدرت مکش بالای خود، محلی که دارای خونریزی است را خشک نگه می دارد. به این ترتیب، به راحتی می توان محل دقیق خونریزی را مشخص کرد. 
  • راه هوایی بیماران را نیز با کمک دستگاه ساکشن، پاک می کنند. 
  • در حین عمل های زیبایی، استفاده از ساکشن ضروری می باشد. 
  • برای آن دسته از افرادی که در حالت کما به سر می برند و ضریب هوشی پایینی دارند، تخلیه ترشحات در ناحیه ی حلق و بینی به کمک دستگاه ساکشن انجام می شود. 

فروش عمده ساکشن رومیزی درجه یک در مشهد

فروش عمده ساکشن رومیزی درجه یک اعم از ساکشن های خانگی و بیمارستانی در مشهد، انجام می شود. توجه داشته باشید که اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، قبل از کار با آن، با عملکرد صحیح دستگاه آشنایی پیدا کنید. عملیات ساکشن برای افراد بزرگ سال در یک بازه ی زمانی پانزده ثانیه انجام می شود، برای کودکان این بازه به پنج ثانیه می رسد. سر کاتتر دستگاه را بعد از هر بار استفاده با سرم های شست و شو، تمیز نمایید تا مواد باقی مانده در آن خشک نشوند. نکته ی مهم دیگری که لازم است در حین انجام ساکشن به آن توجه کنید، شارژ کامل دستگاه می باشد. در صورتی که نوع شارژی ساکشن را انتخاب می نمایید، کامل نبودن شارژ دستگاه سبب ایجاد مشکل برای بیمار خواهد شد. از فروشنده ساکشن خانگی و بیمارستانی، سوالات خود در مورد عملکرد دستگاه را به طور کامل بپرسید. 

آشنایی با انواع دستگاه ساکشن و کاربرد آنها

آشنایی با انواع دستگاه ساکشن و کاربرد آنهادستگاه ساکشن را می توان در سه دسته ی کلی تقسیم بندی نمود:

  • دستگاه ساکشن مرکزی که به آن ساکشن ثابت هم گفته می شود
  • دستگاه ساکشن پرتابل یا همان ساکشن شارژی
  • دستگاه ساکشن مکانیکی

دستگاه ساکشن مرکزی، در محل مورد نظر نصب می شوند و قابلیت جا به جایی ندارد. این نوع ساکشن ها در اتاق های عمل، اورژانس و آمبولانس ها کاربرد دارد. در مقابل، دستگاه های ساکشن پرتابل به راحتی قابل حمل می باشند. هم به صورت دستی، هم با استفاده از هوا، اکسیژن و برق می توان انرژی مورد نیاز این دستگاه پزشکی را تامین نمود. از ساکشن پرتابل می توان در غیاب ساکشن مرکزی و در شرایطی که دسترسی به آن ممکن نیست، استفاده کرد. مواد درشت تر به راحتی توسط این نوع ساکشن، جمع آوری می شوند. به همین خاطر برای افرادی که در حین عملیات پزشکی، دچار استفراغ می شوند، از ساکشن پرتابل استفاده می کنند.

دو نکته ی بسیار مهم در مورد ساکشن پرتابل باید رعایت شود:

  • بعد از هر بار استفاده از دستگاه ساکشن، تمام قطعات آن ضد عفونی شود. 
  • به هیچ عنوان، دستگاه را در حالت افقی و خوابیده قرار ندهید. 

نوع مکانیکی دستگاه های ساکشن، احتیاجی به شارژ شدن ندارند. این دستگاه صرفا با نیروی دست یا پا، عمل می کند و به عنوان یک دستگاه ساکشن کوچک و رومیزی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. 

فروشگاه تخصصی انواع دستگاه ساکشن پزشکی با قیمت مناسب

فروشگاه تخصصی انواع دستگاه ساکشن پزشکی با قیمت مناسبانواع دستگاه ساکشن پزشکی با قیمت مناسب را می توان در فروشگاه های تخصصی پیدا کرد. قیمت ساکشن ایرانی به عنوان یک برند پر فروش را نیز می توان از این طریق به دست آورد. در خرید ساکشن رومیزی، به مواردی که در بالا اشاره شد، دقت نمایید تا از خرید خود، رضایت داشته باشید و مجبور به صرف هزینه ی مجدد نشوید. 

1 دیدگاه

  • سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *