فروش دستگاه ساکشن اتاق عمل


دستگاه ساکشن یکی از تجهیزات بیمارستانی کاربردی و پرمصرف‌ می باسد که در اتاق عمل مورد استفاده قرار می‌گیرد و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. امروزه فروش دستگاه ساکشن اتاق عمل به شیوه های مختلف در سطح کشور در حال انجام است که به دلیل کارایی و عملکرد مطلوب استقبال خوبی از خرید این دستگاه صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان آن را به شکل کلی تهیه می کنند.

فروش دستگاه ساکشن اتاق عمل

موارد استفاده از دستگاه ساکشن اتاق عمل

موارد استفاده از دستگاه ساکشن اتاق عمل دستگاه ساکشن دارای قدرت مکش بسیار خوبی است و امروزه دارای کاربرد متعددی در اتاق عمل می باشد. با بهره‌گیری از این دستگاه در حین جراحی ترشحات خونی پاکسازی می شود و انواع عفونت ها خارج شده و مایعات اضافی از ریه مکش می شود. در کلیه عمل های جراحی از ساکشن استفاده زیادی می شود و جراحان با کمک این دستگاه می‌توانند انواع دمل های چرکی و عفونی را به آسانی تخلیه نمایند و انواع خونریزی که در حین جراحی اتفاق می‌افتد را جمع آوری نموده و به دید بهتر جراح کمک زیادی می کند.

دستگاه ساکشن در مراکز دندانپزشکی معیز کاربرد زیادی دارد و در پر کردن، جرم گیری و کلیه اعمال جراحی در دندان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه امروزه در انواع برندهای ایرانی و وارداتی در بازار مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند و نوع وارداتی آن با توجه به نوسانات اخیر نرخ ارز قیمت بالاتری دارد.

قیمت دستگاه ساکشن اتاق عمل

قیمت دستگاه ساکشن اتاق عمل قیمت دستگاه ساکشن اتاق عمل به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت و نوع قطعات به کار رفته در آن، برند و شرکت تولید کننده، مدل و طرح دستگاه، ابعاد و اندازه، قدرت موتور، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های تولید و … بر قیمت این دستگاه تاثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت ساکشن اتاق عمل در خریدهای عمده و بدون واسطه به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع دستگاه ساکش مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا هر روز به روز رسانی می‌شود ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول دلخواه را از همین مرکز با کمک و راهنمایی مشاوران ما خریداری نمایید و پس از ثبت کردن سفارش، دستگاه مورد نظر در زمان مقرر به آدرس شما ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه‌های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *