مرکز خرید دستگاه لیپو مدلینگ


مرکز خرید دستگاه لیپو مدلینگ و خرید دستگاه لیپوساکشن ،دستگاه ساکشن دست دوم برای این که بتواند به رونق گرفتن بازار کمک کند با بهترین کیفیت و قیمت محصول را در اختیار مشتریان می گذارد دستگاه لیپو قادر است نواحی چاق بدن را به صورت یکنواخت درمان کند بدون این که عوارضی ایجاد شود و شما با استفاده از آن می توانید به نتایج فوق العاده ای دست پیدا کنید.

مرکز خرید دستگاه لیپو مدلینگ

دستگاه لیپو مدلینگ چه کاربردی دارد؟

این دستگاه  برای برداشتن چربی های اضافی بدن استفاده می شود و می تواند به درمان چاقی کمک کند این دستگاه از جدیدترین دستگاه های پیکرتراشی محسوب می گردد پزشک با استفاده از آن می تواند آگاهانه و با دید وسیعی چربی های اضافی نواحی چاق بدن را خارج کند.

انجام پروسه تزریق چربی در سیکل کاملا بسته و استیریل:
1.تزریق تامیسنت جهت تزریق یکنواخت
2.کاهش زمان تزریق و بی حسی بهتر
3.مجهز به ساکشن کم فشار جهت جلوگیری از آسیب به سلول های چربی
4.باتل منحصر به فرد با قابلیت اتوکلاو

دستگاه لیپو مدلینگ چه کاربردی دارد؟

با قابلیت سونوگرافی پزشک می تواند با این دستگاه چربی های بدن را خارج نماید و می تواند زیر پوست را به دقت بالایی مشاهده کند.
با استفاده از این دستگاه برش های کوچکی زیر پوست ایجاد می گردد و با استفاده از لیزری که دستگاه دارد چربی ها را ذوب می نماید سپس چربی های ذوب شده با استفاده از لوله ای توخالی و کوچک که به آن کانول می گویند چربی های ذوب شده را خارج می کنند.

برش هایی که روی پوست انجام می شود چند میلی متر طول دارند که این باعث شده مشکلی روی زیبایی پوست ایجاد نشود این دستگاه از بی خطرترین، جدید ترین و باکیفیت ترین دستگاه پیکر تراشی می باشد که با کمترین دوران نقاهت و کمترین درد می تواند به شما کمک کند تا از شر چربی های اضافی بدن خود خارج شوید.

فروشنده مستقیم دستگاه لیپو مدلینگ

فروشنده مستقیم دستگاه لیپو مدلینگ

فروشنده مستقیم دستگاه لیپو مدلینگ و دستگاه ساکشن حجامت بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه محصول را در اختیار مشتریان می گذارد به همین دلیل توانسته بازار پر رونقی را کسب کند قیمت دستگاه لیپو بسته به شرایط بازار و کیفیت آن متفاوت می باشد.

ارسال از درب کارخانه میباشد و به صورت عمده و تکی به فروش میرسد.
دستگاه ایرانی هست و1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد و با این خدمات قوی و مزیت عالی که دارد  تامین قطعه برای این دستگاه خیلی راحت بوده و نسبت به دستگاه های وارداتی نیاز نیست 3 ماه بابت تامین قطعه کارتان را تعطیل کنید کافیست با مجموعه ما و کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در اولین فرصت قطعه مورد نظر رو دریافت کنید.

به دلیل مزیت های منحصر به فردی که این دستگاه دارد توانسته سود خوبی را کسب کند که می توان به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به صورت یکنواخت و با درد کمی چربی های اضافی بدن را خارج می کند.
  • قدرت و عملکرد دستگاه بی نظیر است و هیچ گونه آثار بدنی روی بدن ایجاد نمی کند.
  • مطابق با پیشرفته ترین و به روز ترین استاندارد های جهانی تولید شده است.
  • چربی های تمام نواحی بدن را می توانید با استفاده از این دستگاه خارج کنید.
  • بهترین روش درمان برای چاقی محسوب می شود و هیچ گونه خطری برای بدن ایجاد نمی کند.
  • هیچ گونه تغییری روی شکل ظاهری پوست ایجاد نمی کند.
  • کیفیت، دوام و استحکام بالایی دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید.

در ادامه فیلم دستگاه رو مشاهد میکنید:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *