نرخ انواع دستگاه ساکشن دندان


دستگاه ساکشن دندان یکی از وسایلی است که ما در دندان پزشکی ها دیده ایم .این وسیله ممکن است جلوی سرعت کار دندان پزشک را بگیرد و مزاحمت برای آن ایجاد کند.در دندان پزشکی دو نوع ساکشن خواهیم داشت که شامل ساکشن آبی و ساکشن هوایی است.

ساکشن آبی آب دهان و بزاق بیمار را می کشد تا مزاحمتی برای کار دکتر ایجاد نکند و ساکشن هوایی هنگام ترمیم استفاده می شود تا ذرات باقی مانده را از دهان بیمار بکشد و خارج کند.

نرخ انواع دستگاه ساکشن دندان

همه چیز درباره دستگاه ساکشن دندان

همه چیز درباره دستگاه ساکشن دندان استفاده از ساکشن برای کار پزشک و حتی راحتی بیمار می تواند تاثیر داشته باشد.پس از تزریق داروی بی حسی ساکشن را در دهان می گذارند ک طعم تلخی و بد ماده بی حسی بیمار را اذیت نکند.و هنگامی که پزشک شروع به کار می کند دستگاه ساکشن موجب می شود آب دهان ،خون و بزاق دهان فرد را خالی کند و تا دهان تمیز شود و پزشک مشغول کار شود.و دیگر کار های ساکشن هنگامی است که پزشک در حال ترمیم دندان و در آن موقع خورده های اضافی مواد و… در دهان وجود دارد و مانع کاردندان پزشک شده و برای دید آن را هنگام کار مشکل ایجاد می کند و حالت تهوع برای بیمار ایجاد می کند.در این هنگام ساکشن این مواد را از دهان خارج می کند که مشکلی پیش نیاید.

اگر دوست دارید تا در مورد دستگاه ساکشن حجامت دستی اطلاعاتی بیشتر به دست آورید کافی است تا به لینک موجود در سایت مراجعه نمایید.

همچنین در دیگر مواردی که از ساکشن استفاده می شود ،پس از اتمام کار است که در دهان بیمار ساکشن می گیرند تا مواد باقی مانده و دندان های تراشیده شده از دهان بیمار خارج شود و بیمار تنها ذرات باقی مانده کمی را بشوید.

ساکشن لوله است که این ذرات را به فاضلاب منتقل می کند.به طوری که با مکشی که دارد ذرات را جذب و از طریق لوله های این وسیله به شبکه لوله های فاضلاب متصل می شود و ذرات را به آن جا منتقل می کند.
سر ساکشن ها متفاوت است و بسته به جای مورد استفاده باید تعویض شود.

فروش بدون واسطه دستگاه ساکشن دندان

فروش بدون واسطه دستگاه ساکشن دندان ساکشن وسیله مهم و مورد نیاز دندان پزشکان است که برای شروع کار خود حتما باید آن را تهیه کنند .فروش دستگاه ساکشن در مغازه های فروش وسایل پزشکی موجود می باشد و دندان پزشکان می توانند از آن جا تهیه کنند .اما نرخ دستگاه ساکشن به علت کرایه هایی که میخورد گران تر می شود.

ولی دندان پزشکان می توانند با خریدن دستگاه ساکشن بدون واسطه و مستقیم از کارخانه این دستگاه بسیار مهم و کاربردی را با قیمت های پایین تری خریداری کرده و استفاده نمایند .

برخی از افراد به دنبال دستگاه ساکشن دست دوم هستند از این رو می توانند این دستگاه را در این سایت برای خود تهیه نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *