فروش انواع ساکشن رومیزی با قیمت مناسب


امروزه ساکشن یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات پزشکی است. فروش انواع ساکشن رومیزی، برای مصارف خانگی یا بیمارستانی انجام می شود.

فروش انواع ساکشن رومیزی با قیمت مناسب

مزایای استفاده از ساکشن رومیزی

مزایای استفاده از ساکشن رومیزیساکشن دستگاهی است که که با ایجاد خلا و فشار منفی وظیفه جمع آوری مایع و خون اطراف بافت های آسیب دیده یا جمع آوری خلط از راه های تنفسی دارد. این دستگاه، یک دستگاه عمومی است و علاوه بر این که در بیشتر بخش های بیمارستان دیده می شود، مصارف خانگی نیز دارد. استفاده از این دستگاه راحت است و همگان از جمله پرستاران و بهیاران می توانند از کارایی های این دستگاه استفاده کنند.

دستگاه ساکشن یا مکش مصارف ویژه ای دارد که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم:

  • برداشتن سریع محلول هایی که برای شست و شو استفاده شده اند از ناحیه زخم
  • برای خالی کردن حفرات آبسه
  • خشک و تمیز نگه داشتن محل دارای خون ریزی
  • کمک به نعوظ آلت تناسلی مردانه و پستان زنان
  • تمیز کردن راه هوایی بیمار از چرک و خلط
  • آسپیراسیون ترشحات حلق و بینی و جلوگیری از بسته شدن راه تنفسی
  • مکش خون در مراکز درمانی حجامت به جای بادکش دستی
  • جهت جمع آوری آب و محتویات دهان در مطب های دندان پزشکی

انواع دستگاه ساکشن به دو نوع مرکزی و پرتابل(قابل حمل) تقسیم می شود.

نوع ثابت یا مرکزی آن هم دارای مخرن یک بار مصرف و هم مخزن چندبار مصرف است. نوع پرتابل آن که قابلیت جابجایی نیز دارد، دارای لوله ها و مخازن یک بار مصرف است.

از نوع قابل حمل ساکشن در آرایشگاه ها، آمبولانس و خانه استفاده می شود و از نوع مرکزی آن در بیمارستان ها به خصوص اتاق عمل و بخش ها استفاده می کنند که به سیستم مرکزی بیمارستان متصل است.

از مزایای دستگاه ساکشن جراحی رومیزی می توان به سبک و قابل حمل بودن، قدرت مکش بالا، طراحی مناسب برای جلوگیری از پخش شدن ترشحات و هم چنین قابل شارژ بودن اشاره کرد.

خریدار ساکشن رومیزی درجه یک در تهران

خریدار ساکشن رومیزی درجه یک می توانند برای انتخاب ساکشن مورد نظر خود به مرکز فروش مراجعه کنند تا دستگاه ساکشن با کیفیت و با اصالت و دارای گارانتی مناسب را تهیه کنند.

همان طور که گفته شد دستگاه ساکشن مصارف ویژه ای دارد. با توجه به نقاط مختلف بدن دستگاه ساکشن باید دارای قدرت های متفاوتی باشد. برای مثال ساکشنی که برای تخلیه ترشحات گوش استفاده می شود، نسبت به ساکشنی که برای تخلیه ترشحات شکم استفاده می شود، قدرت ضعیف تری دارد. قدرت ساکشن تعیین کننده تعداد مخازن دستگاه است. بسته به این که دستگاه چه قدرتی داشته باشد، ساکشن دارای یک شیشه یا دو شیشه می شود. مصرف کنندگان باید توجه داشته باشند که اگر برای بافت هایی مثل گوش یا ریه که بافت نرم و مخاطی دارد، از ساکشن با قدرت بالا استفاده کنند باعث آسیب رساندن به بافت آن ناحیه می شود.

لیست قیمت ساکشن های پزشکی در بازار

لیست قیمت ساکشن های پزشکی در بازاردستگاه ساکشن از اجزای مختلفی تشکیل شده است که اصالت و کیفیت هر کدام از این قطعه ها بر روی قیمت نهایی دستگاه اثر گذار است. قیمت ساکشن های پزشکی با توجه به کیفیت قطعات مورد استفاده تعیین می شود.

اجزای دستگاه ساکشن رومیزی عبارتند از :

  • فیلتر ضد باکتری
  • پمپ ساکشن
  • رطوبت گیر
  • یک مخزن ذخیره (شیشه های ساکشن)
  • یک کتتر ساکشن
  • موتور
  • پیچ های تنظیم کننده ساکشن(تنظیم میزان مکش)
  • یک لوله اتصال
  • گیج وکیوم (نمایش میزان فشار دستگاه)

این دستگاه قابل استریل است که نحوه استریل کردن آن را در ادامه توضیح خواهیم داد. مخزن یا ظرف های ساکشن از جنس پلی کربنات نشکن است. مخزن مربوط به دستگاه بدون توجه به حجم مایع موجود در آن باید روزانه تخلیه شود. سپس مخزن پس از تخلیه با ماده ضد عفونی کننده مخصوص(دترژنت)شست و شو داده شود. در طول مدتی که ساکشن مورد استفاده قرار نمی گیرد باید مخازن کاملا خشک و فاقد هر گونه رطوبت باشند. هم چنین در فواصل استفاده از دستگاه برای بیماران باید فیلتر آن به طور مرتب عوض شود.

مرکز خرید انواع ساکشن های رومیزی در کشور

خرید انواع دستگاه ساکشن به خصوص دستگاه ساکشن رومیزی ساده، از روش های مختلفی امکان پذیر است. مشتریان می توانند برای خرید کالای پزشکی مورد نظر، به مرکز خرید ساکشن مراجعه کنند. در این مرکز انواع و اقسام مدل های مختلف دستگاه با کاربرد های مختلف و قیمت های متفاوت وجود دارد که مشتریان می توانند بنا به سلیقه و مصرف مورد نظر خود، مدل دستگاه را انتخاب و سفارش دهند. شرکت نیز در قبال مشتری وظیفه دارد تا کالا را در اسرع وقت و با بسته بندی مناسب به دست مشتری برساند.

فروش ساکشن رومیزی HSP مناسب جراحی

فروش ساکشن رومیزی HSP مناسب جراحیساکشن HSP کارکرد عالی و قدرت مکش بسیار بالایی دارد. فروش ساکشن رومیزی HSP در مراکز معتبر انجام می شود. این دستگاه کاملا سبک و قابل حمل بوده و در جراحی برای تخلیه ترشحات موجود در بخش های مختلف مثل شکم و گوش استفاده می شود.

برای عملکرد بهتر این دستگاه، مصرف کنندگان باید یک سری از نکات ایمنی را رعایت کنند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • فیلتر هایی که جهت جلوگیری از ورود هوای آلوده از دستگاه به هوا استفاده می شوند، به موقع تعویض شوند.
  • در صورت پر شدن مخزن، برق دستگاه موقتا قطع و شیشه ها خالی شوند. چرا که پر شدن مخازن باعث می شود مایعات به داخل دستگاه نفوذ کرده و کار دستگاه مختل شود.
  • در صورت سوراخ شدن رابط های ساکشن، قدرت مکش دستگاه کم می شود؛ بنابراین باید هر بار قبل از استفاده چک شود.
  • در صورت مشاهده کاهش مکندگی دستگاه باید اتصالات دستگاه چک شود؛ اتصالات برق در جای خود سفت شوند. رابط های دستگاه چک شوند تا دچار گرفتگی نباشند. درب ساکشن و لوله های مکش دچار شل شدگی نشده باشند.

دستگاه ساکشن ایرانی گارانتی دار قیمت مناسب

دستگاه ساکشن ایرانی گارانتی دار قیمت مناسبفروشگاه و شرکت معتبر فروش دستگاه ساکشن با قیمت مناسب و ارزان دستگاه ساکشن خانگی و دستگاه ساکشن دستی و هم چنین دستگاه ساکشن اتوماتیک را با کیفیت های مختلف ارائه می کند. این شرکت تلاش می کنند تا بهترین و مرغوب ترین محصول را با قیمت مناسب وارد بازار کند. از آن جایی که این شرکت از اعتبار کافی برخوردار می باشد، همه کالا ها بعد از تحویل به مشتری گارانتی پس از فروش دارند که باعث می شود اعتماد مشتری جلب و تعداد درخواست کنندگان کالا بالا رود. رضایت مشتری برای این شرکت همواره اولویت دارد و هدف شرکت به دست آوردن آن است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *